Зв'яжіться з нами:
+38 (093) 790 0790
‎+38 (093) 710 0710
+38 (067) 000 1673
Online запрос
  • Готові набори
  • Пластикові рамки
  • Стійки підлогові і аксесуари пластикових рамок
  • Цінники, Цінникоутримувачі і гастроемкости (посуд)
  • Касети цін
  • Таблички для цінників і маркери
  • Поличні Цінникоутримувачі, DBR
  • Підвісна система
  • Вироби з акрилу і ПВХ
  • Поличні роздільники
  • Кріплення для плакатів
  • Кріплення для воблерів, стопперів і шелфтокеров
  • Кишені підвісні, з магнітом, з скотчем
  • Монетниці і бокси для чеків
  • Торгове обладнання
  • Алюмінієві профілі, рамки і штендери
  • ЕКО вироби з дерева






  • Новини » Використання торгового обладнання в магазині

    Використання торгового обладнання в магазині

    Ви вже уявляєте собі план магазину набагато краще, тепер як вигідно піднести весь ваш товар покупцеві? За допомогою торгового обладнання! В першу чергу, подивіться на свої потреби, які відрізняються в залежності від типу магазину. Ви орієнтовані на легкість здійснення покупки і швидкість, наприклад, використовуючи менш дорогі стелажі для сувенірного магазину, які обслуговують туристів, або Ви створюєте обстановку вищого класу?

     

    Наступним етапом складіть список устаткування, яке буде максимально гнучко використовуватися в вашому магазині. Переконайтеся в тому, що воно буде відповідати Вашим потребам - Ви зможете прикріпити полки, підвісні бари, або розгорнути обличчям до вітрини? Перевірте, що Ви отримали всі кріплення для стелажів і обладнання. Також оціните віддачу від своїх інвестицій. Не купуйте торгове обладнання за 10 тис. Дол. США для подання дешевого товару або дрібничок. Використовуйте круглі стійки (підставки) для продажу, наприклад, не складеної одягу, розміщеної в чотирьох напрямках; острівну гірку для аксесуарів, столи для презентації складеної одягу.

     

    Також як і при зонуванні точок розміщення товарів, стежте щоб обладнання не порушувало просторовий баланс. Не захаращуйте торговий зал великими стелажами, але і не витрачайте простір нераціонально дрібними невиразними пристосуваннями, які залишаться непоміченими потенційним покупцем. Подумайте про щось, що виходить за рамки «коробкового стилю», наприклад, про оригінальну меблів, яку можна купити на «блошиних ринках» і «народних ярмарках». Продумайте відразу, де і як буде розташовуватися ціна за товар. Асортимент Цінникоутримувачі досить широкий, щоб знайти свій варіант за якістю, тривалості, зручності використання і ціною. Наприклад, один з найоптимальніших за ціною способів кріплення цін для продуктових магазинів і дроггеров - універсальний поличний Цінникоутримувачі, який зручний в експлуатації, легко піддається заміні.

    Обережно користуйтеся гостинністю орендодавця Вашого приміщення, який може Вам запропонувати торгівельне обладнання. Воно може поєднувати в собі кілька стилів і тем, може порушити просторовий баланс і цілісне сприйняття покупця. І останній важливий момент. Для дроггеров і продуктових магазинів важливо спочатку продумувати зонування і навігацію і не міняти стелажі місцями. Інша ситуація, наприклад, з магазинами одягу - намагайтеся частіше міняти модель розміщення товарів, особливо, якщо у Вас багато повторних покупців. Адже Ви можете викласти стопку нових футболок на стіл, але якщо це той же стіл, що стоїть в тому ж місці, що покупець уже бачив раніше, то, швидше за все, він не помітить новий товар.

     

    ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

    - Секрети візуального мерчандайзингу при оформленні магазину крок за кроком (цикл статей, вступна)

    - Схема викладки і напрямок руху покупця на прикладі магазину одягу

    - Розуміти як використовується освітлення в торговому залі