Зв'яжіться з нами:
+38 (093) 790 0790
‎+38 (093) 710 0710
+38 (067) 000 1673
Online запрос
  • Готові набори
  • Пластикові рамки
  • Стійки підлогові і аксесуари пластикових рамок
  • Цінники, Цінникоутримувачі і гастроемкости (посуд)
  • Касети цін
  • Таблички для цінників і маркери
  • Цінникотримачі для полиць, DBR
  • Підвісна система
  • Вироби з акрилу і ПВХ
  • Поличні роздільники
  • Кріплення для плакатів
  • Кріплення для воблерів, стопперів і шелфтокеров
  • Кишені підвісні, з магнітом, з скотчем
  • Монетниці і бокси для чеків
  • Торгове обладнання
  • Алюмінієві профілі, рамки і штендери
  • ЕКО вироби з дерева






  • Новини » Схема викладки і напрямок руху покупця на прикладі магазину одягу

    Схема викладки і напрямок руху покупця на прикладі магазину одягу

     Схема викладки показує, як і де конкретні товари повинні бути розміщені на полицях і як привертають увагу покупця. Схема викладення товару також дозволяє планувати як і чим Ви будете торгувати. Вона допоможе Вам вирішити, які інструменти і ПОС матеріали будуть Вам необхідні.

     
    Ваша схема викладення товару повинна бути частиною загального проекту внутрішньої частини магазину. Подумайте, як буде переміщатися покупець всередині магазину. Чи існують «мертві зони» і кути, які неможливо ефективно використовувати? Які області в магазині найкраще презентують товар? Ваше головне завдання - якомога вигідніше і цікавіше уявити одяг, продемонструвати її деталі, принт, оригінальність фасону. Найчастіше, одяг раставляется по залу по колірних комбінацій, по готовому гардеробу або по конкретній моделі.
     
    Клієнту можна запропонувати вже готовий образ (гардероб). Наприклад, покупець шукає спідницю певної довжини, кольору і фасону, яка знаходиться у Вас в магазині. І поруч зауважує жакет, який підходить до спідниці за фасоном і кольором. А поруч з жакетом бачить блузку, яка ідеально завершує образ. Можна піти далі і підібрати аксесуари, взуття та інше. Створюючи образ, Ви змушуєте клієнта зробити імпульсивну покупку. Спочатку, Ваш покупець прийшов за спідницею, а вийшов з повним пакетом покупок. Дуже часто клієнти купують повний комплект, побачивши його на манекені, тому оформлення вітрин та манекенів дуже важлива складова успіху продажів.
     
    Презентація за моделями - клієнт хоче купити штани, але він ще не визначився з фасоном, тканиною, кольором та іншими деталями. Коли він знайшов відповідні штани, то найчастіше хоче опеределения колір. Тому дуже зручно, коли в одному місці зібрані всі кольори конкретної моделі, щоб покупцеві було легко орієнтуватися.
     
    РОЗУМІННЯ НАПРЯМКИ РУХУ ПОКУПЦЕМ МАГАЗИНІ
     
     
     
    Поставте себе на місце покупця і спробуйте побачити те, що вони бачать. Давайте пройдемося ...
    Зовнішня частина магазину: Ваші вікна виходять на стоянку або тротуар, придумайте тему для візиту. Переконайтеся, що вивіска чиста і зовнішня реклама зрозуміла для покупця. Використовуйте творчий підхід, наприклад, наносячи зображення або слова на скло (вітрину) або на поверхню штендера біля магазину за допомогою спеціалізованих маркерів.
    Вхід «перехідна зона»: увійшовши в магазин (близько 2-5-ти кроків від входу), покупець оцінює оформлення магазину, його запахи, і приймає рішення, чи варто йому проводити тут час і здійснювати покупки.
    Вхід «чіпляє зона»: покупець прийняв рішення продовжити відвідування магазину. Помістіть в цьому місці стіл з презентацією товару за хорошою середньою ціною, що не розпродаж або супер дорогий товар. І нехай це буде співзвучно рекламі на вітрині або сезонному товару. Використовуйте додатково стійки з рамкою для залучення уваги та інформування клієнта про характеристики товару.
    Бічна стіна: Наступна зупинка, найімовірніше, стіна праворуч від входу (для країн з правостороннем рухом). Продовжуйте уявлення інших товарів за хорошою середньою ціною або дублюйте товар з «чіпляє зони».
    Задня частина магазину: повинна бути зарезервована за товарами високого попиту, а також за більш дорогими товарами. Це дозволить вашого покупця просунути углиб магазину, упевніться, що цю зону видно відразу при вході в магазин. Додаткове застосування пос матеріалів і рекламних конструкцій, можуть призводити до імпульсивних або декільком продажу.
    Проходи: Слідкуйте, щоб вони були широкі, наприклад, для проїзду на інвалідному візку. Широкі проходи зручні для вільного переміщення покупців між товарами і їх кращої видимості.
    Прикасова зона: Уникайте безладу і встановіть стільницю такого розміру, щоб покупець міг розмістити там свої покупки. Додайте додаткові стелажі з товаром для здійснення імпульсного продажу, це останній рубіж «захоплення» покупця. Краще розміщення для касової зони знаходиться зліва від входу або в напрямку центру задньої / передньої частини магазину.
    Далі буде...
     
    ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
     
    - Секрети візуального мерчандайзингу при оформленні магазину крок за кроком (цикл статей, вступна)
     
    - Використання торгового облрудованія в магазині
     
    - Розуміти як використовується освітлення в торговому залі