Зв'яжіться з нами:
+38 (093) 790 0790
‎+38 (093) 710 0710
+38 (067) 000 1673
Online запрос
  • Готові набори
  • Пластикові рамки
  • Стійки підлогові і аксесуари пластикових рамок
  • Цінники, Цінникоутримувачі і гастроемкости (посуд)
  • Касети цін
  • Таблички для цінників і маркери
  • Цінникотримачі для полиць, DBR
  • Підвісна система
  • Вироби з акрилу і ПВХ
  • Поличні роздільники
  • Кріплення для плакатів
  • Кріплення для воблерів, стопперів і шелфтокеров
  • Кишені підвісні, з магнітом, з скотчем
  • Монетниці і бокси для чеків
  • Торгове обладнання
  • Алюмінієві профілі, рамки і штендери
  • ЕКО вироби з дерева






  • Новини » Секрети візуального мерчандайзингу при оформленні магазину крок за кроком (цикл статей)

    Секрети візуального мерчандайзингу при оформленні магазину крок за кроком (цикл статей)

     Візуальний мерчендайзинг є важливим компонентом успіху роздрібного магазину. Як Ваш магазин виглядає і оформлений не менш важливо, ніж те, що Ви продаєте.

    Яким чином представлені товари в магазині для стимулювання продажів? Дивлячись на вітрину, виникає бажання у покупця зайти в Ваш магазин? Чи легко покупцеві орієнтуватися в магазині?
    Всі ці питання є ключовими для досягнення успіху, при створенні атмосфери, де клієнти хочуть проводити час і здійснювати покупки. У цій статті ми розглянемо базові основи візуального мерчандайзингу, а також обговоримо, як знайти оптимальну формулу, щоб Ваш магазин завжди привертав увагу і залишався цікавим для всіх своїх клієнтів.
     
    5 цілей здійснення візуального мерчендайзинга
     
    Візуальним мерчендайзинг, як путівник, веде вашого клієнта від презентації самого товару до безпосередньої покупки у касового апарату. Творчий підхід до стимулювання продажів за допомогою застосування колірних рішень в дизайні магазину і вміле використання ПОС матеріалів (POS-materials) часто є ключовим у підтримці постійного інтересу споживача. Отже, що ж це означає для Вас, як власника магазину? Наводимо п'ять цілей:
     
    1. Створення зацікавленості та залучення - Ваш магазин це відображення вашого світу, куди Ви запрошуєте своїх покупців. Ваш бізнес, це частинка Вас самих.
    2. Стимулювати всі п'ять почуттів клієнта - успішний магазин грає на чуттєвому сприйнятті, тому приваблює не тільки зовнішнім виглядом, але і запахом (тонким ароматом), можливістю взяти товар у руки, звуком (музика) і звичайно смаком (дегустація). Наведу приклад: згадайте, коли Ви заходите в кондитерський магазин, що Ви відчуваєте? Вірно, запах шоколаду, який стимулює Вас до здійснення покупки.
    3. Продумане планування приміщення магазину - Запитайте себе: «Який потік руху у мене в магазині? У мене достатньо місця, щоб встановити рекламну стійку або плакат. Створіть для себе чітке зображення макета вашого магазину для досягнення кінцевого результату.
    4. Знати свою цільову аудиторію - хто ваші клієнти, який їхній вік / стать і навіщо вони йдуть до Вас в магазин за покупками.
    5. Надихайтеся іншими прикладами - відвідуйте інші роздрібні магазини і тримайте їх в поле зору. А як щодо їх магазинів, надихають або залучають вони Вас? Чи можете Ви це застосувати у себе в магазині? Що подобається Вашим клієнтам, що їх приваблює?
     
    До цих п'яти цілям успішного візуального мерчандайзингу, важливо ще додати правило ДАСП для Вашого магазину. ДАСП означає:
    Динамічний - Ваш мерчендайзинг повинен бути завжди в русі, і не стояти на місці;
    Асортимент - Ваш візуальний мерчендайзинг покликаний презентувати глибину товарного асортименту;
    Сверхкоммунікація - Ваш магазин має одну концепцію для конкретного відділу або всього магазину, яка зрозуміла покупцеві;
    Продажі! - Знову ж таки, Ваш кінцевий результат. Стимулюйте продажу шляхом супроводу клієнта усередині магазина. Переконайтеся, що знижки не є ключовим моментом ваших продажів.
     Далі буде...
     
    ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
    - Схема викладки і напрямок руху покупця на прикладі магазину одягу
    - Використання торгового обладнання в магазині
    - Розуміти як використовується освітлення в торговому залі