Зв'яжіться з нами:
+38 (093) 790 0790
‎+38 (093) 710 0710
+38 (067) 000 1673
Online запрос
  • Готові набори
  • Пластикові рамки
  • Стійки підлогові і аксесуари пластикових рамок
  • Цінники, Цінникоутримувачі і гастроемкости (посуд)
  • Касети цін
  • Таблички для цінників і маркери
  • Поличні Цінникоутримувачі, DBR
  • Підвісна система
  • Вироби з акрилу і ПВХ
  • Поличні роздільники
  • Кріплення для плакатів
  • Кріплення для воблерів, стопперів і шелфтокеров
  • Кишені підвісні, з магнітом, з скотчем
  • Монетниці і бокси для чеків
  • Торгове обладнання
  • Алюмінієві профілі, рамки і штендери
  • ЕКО вироби з дерева






  • Новини » Ідеї по рекламним конструкціям в магазині роздрібної торгівлі

    Ідеї по рекламним конструкціям в магазині роздрібної торгівлі

     Власнику невеликого роздрібного магазину необхідно творчо підходити і постійно шукати шляхи збільшення продажів і прибутку. Використання своїх унікальних рекламних ідей по просуванню товару в своєму роздрібному магазині є одним з кращих способів заохочення ваших клієнтів, щоб вони витрачали у вас більше часу і коштів. Це з одного боку, продемонструє переваги продукції, щоб її захотіли купити, з іншого боку, дозволить встановити довірчі відношення зі своїм клієнтом і більш важливо, заохотити до здійснення імпульсивних покупок.

     
    ВІДЕО ДИСПЛЕЇ
     
    Відео дисплеї є ефективним маркетинговим інструментом, особливо для продуктів, які можуть бути незнайомі вашим клієнтам. Одна справа читати про продукт або подивитися на упаковку, і скоєно інша справа, побачити відео про продукт, коли він в дії, що дає набагато більше інформації і стимулює зробити покупку. Помістіть невеликий телевізор з DVD-плеєром на рекламну стійку і використовуйте навчальні та освітні відео, надані виробником, щоб продемонструвати ефективність даного продукту.
     
     
     
     
    купонів
     
    Поміщайте дисконтні купони на стійці з недорогою продукцією ( «снековая група», напої та ін.), Це дозволить стимулювати повторні продажу або заохотити клієнта спробувати щось нове. Використовуйте POS матеріали, наприклад, стійка з рамкою для залучення уваги. Варіант знижки в грошах працює ефективніше, ніж у відсотках знижки. Для того, щоб підвищити ефект від цієї ідеї розташуйте стійку з товарами таким чином, щоб клієнт проходив повз неї по дорозі на касу.
     
    Використовуючи у своїй рекламній акції купон на знижку, дозволяє досить точно визначити віддачу, порахувавши, скільки купонів повернулося в магазин. Додатково дізнатися, наскільки ваші покупці чутливі до розміру знижки або до умов акційної пропозиції. Таким чином, більш точно і ефективно планувати наступну рекламну акцію.
     
    приклади:
     
    Відправити
     
    Відправити
     
     
    СТВОРІТЬ ТЕМУ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ
     
    Відправити
     
     
    У міру наближення кожного свята, користуйтеся можливістю, щоб створювати тематичні рекламні стійки, цінники, стопери, флаєри. З прикладами кріплень можна ознайомитися тут. Широкий асортимент ПОС матеріалів (POS materials) допоможе Вам розмістити їх вигідно у Вас в магазині. Співвідносите продукти, які вже продаються у Вас в магазині, з придуманою тематикою. Це допоможе Вам збільшити ваші продажі, особливо високорентабельних товарів, які могли бути не продані і залежатися на полицях, змушуючи їх продавати зі знижкою.
     
     
    СТВОРІТЬ СЕКЦІЮ АБО МІСЦЕ, ДЕ МОЖНА СПРОБУВАТИ ПРОДУКЦІЮ (Try-me section)
     
    Відправити
     
     
    Надання безкоштовних зразків є перевіреним способом продати все, починаючи від чіпсів і морозива, закінчуючи лосьйоном для рук і духів. Створіть місце, де клієнт зможе спробувати нові продукти і купити тільки ті, які їм сподобалися найбільше. Таке місце створює ажіотаж і шум серед ваших існуючих клієнтів, заохочуючи їх повертатися і пробувати нові продукти. Більш того, таке місце дозволяє створювати довірчі відносини з клієнтом, тому що це показує, що Ви готові дати спробувати, перш ніж клієнт зробить покупку.
     
    Відправити
     
    Сподіваємося, стаття Вас надихне на нові ідеї і збільшить привабливість Вашого магазину.
     
    Бажаємо великих продажів!