Зв'яжіться з нами:
+38 (093) 790 0790
‎+38 (093) 710 0710
+38 (067) 000 1673
Online запрос
  • Готові набори
  • Пластикові рамки
  • Стійки підлогові і аксесуари пластикових рамок
  • Цінники, Цінникоутримувачі і гастроемкости (посуд)
  • Касети цін
  • Таблички для цінників і маркери
  • Поличні Цінникоутримувачі, DBR
  • Підвісна система
  • Вироби з акрилу і ПВХ
  • Поличні роздільники
  • Кріплення для плакатів
  • Кріплення для воблерів, стопперів і шелфтокеров
  • Кишені підвісні, з магнітом, з скотчем
  • Монетниці і бокси для чеків
  • Торгове обладнання
  • Алюмінієві профілі, рамки і штендери
  • ЕКО вироби з дерева






  • Новини » Розуміти як використовується освітлення торгового залу в магазині

    Розуміти як використовується освітлення торгового залу в магазині

    Освітлення вигідно презентує товар і є ключовим компонентом у облаштуванні магазину для створення сприятливих умов покупцям і продавцям. Слідкуйте, щоб клієнт з легкістю зміг прочитати ціну на Цінникоутримувачі, покупці з поганим зором при тьмяному освітленні бачать гірше. З двох схожих магазинів клієнт вибере той, де освітлення світліше. Так працює фізіологія людини. Наприклад, велика частина людей з нетерпінням чекають весни, коли світловий день збільшується, поліпшується загальний настрій, додаються сили, і підвищується працездатність.

     

    Виділяють три види освітлення:

    1. Загальне освітлення для забезпечення видимості, як правило, встановлюється в конкретних місцях;

    2. акцентує освітлення для виділення товару із загальної маси. Наприклад: прожектора спрямованого світла. Може пересуватися;
    3. Периметральне освітлення для товарів розташованих на пристеночном обладнанні по периметру магазину.
    Ознайомтеся з різними типами ламп - люмінісцентні лампи, лампи розжарювання, галогенні лампи та ін. Визначте потенційну вартість, тривалість використання, потребляемость електроенергії і гарантію. Знайдіть баланс між вашими витратами і екологічністю.
    Далі буде...
     
    ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
    - Секрети візуального мерчандайзингу при оформленні магазину крок за кроком (цикл статей, вступна)
    - Схема викладки і напрямок руху покупця на прикладі магазину одягу
    - Використання торгового обладнання в магазині